Skargi, reklamacje i wnioski

Dowiedz się więcej
Tel. 17 227 02 51

Reklamacje i skargi

W trosce o najlepszą jakość obsługi Klienta, Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej  przyjmuje oraz rozpatruje reklamacje i skargi na następujących warunkach:

 

Reklamacje - Klient banku

Pozostałe osoby

Formularze:

Formularz skargi

Formularz reklamacji dla Kilenta Indywidualnego

Formularz reklamacji dla Klienta Instytucjonalnego

Formularz reklamacji - karty

O Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej

 

O Banku

Bank Spółdzielczy jest spółdzielnią posiadającą osobowość prawną i został założony na czas nieokreślony. Bank Spółdzielczy działając … Zobacz więcej

Polityka Informacyjna

Zasady Ładu Korporacyjnego, Regulamin organizacyjny, RODO … Zobacz więcej

Rada Nadzorcza i Zarząd

Zobacz informacje na temat władz Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej… Zobacz więcej

PSD2

Dyrektywa PSD2 otwiera erę otwartej bankowości – wprowadza przepisy wynikające z rozwoju usług płatniczych, pozwala wykorzystać dynamikę rozwoju technologicznego w zakresie płatności elektronicznych… Zobacz więcej

+48 17 227 02 51

Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej rok założenia 1874!

Share This